Procedury i harmonogram zdawania podręczników oraz kluczy do szafek
Zwrot podręczników
- Zwrot podręczników odbywa się według ustalonego harmonogramu.
- Każdy uczeń oddaje komplet podręczników zapakowany w worek foliowy – tzw. reklamówkę.
- Do reklamówki należy włożyć kartkę z imieniem i nazwiskiem dziecka oraz klasą.
- Podręczniki będą odbierane w tzw. strefie ucznia dostępnej przy bocznym wejściu do szkoły (po prawej stronie, od strony parkingu osiedlowego).
- Podczas oddawania podręczników należy zachować odpowiedni dystans społeczny (minimum 1,5 m.)
- Pracownik szkoły przyjmujący zapakowany zestaw podręczników sprawdza kompletność zestawu, włożoną kartkę z nazwiskiem i odnotowuje zwrot na liście.
- Odebrane podręczniki przechowywane są w wyznaczonym miejscu przez minimum 72 godziny, a następnie ich zwrot odnotowuje się w systemie komputerowym.
Uwaga! |
Zwrot kluczy do szafek uczniowskich
- Każdy uczeń zobowiązany jest opróżnić szafkę i zdać klucz do niej.
- Zwrot kluczy i opróżnienie szafek odbywa się przy okazji zwrotu podręczników szkolnych, według ustalonego harmonogramu.
- Uczniowie dokonujący zwrotu kluczy wchodzą do budynku szkoły bocznym wejściem (po lewej stronie, od strony boiska szkolnego) do wydzielonej strefy ucznia, a następnie w asyście kierownika gospodarczego lub upoważnionego przez niego pracownika obsługi udają się do właściwej szafki.
- Podczas zwrotu kluczy dokonywana jest ocena czystości i stanu technicznego szafek pod nadzorem kierownika gospodarczego.
- Szczegółowe informacje na temat obowiązków użytkowników szafek oraz kluczy i zasad użytkowania szafek znajdują się w Regulaminie korzystania z szafek szkolnych w Szkole Podstawowej nr 3 im. Feliksa Szołdrskiego w Nowym Tomyślu.
- Podczas oddawania kluczy należy zachować odpowiedni dystans społeczny (minimum 1,5 m.)
- W przypadku zniszczenia lub zgubienia klucza i/lub kłódki uczeń ponosi koszt jej wymiany.
- Po opróżnieniu szafek i zdaniu kluczy szafki podlegają dezynfekcji przez pracowników obsługo szkoły.
Odbiór rzeczy pozostawionych przez uczniów klas I-III
- Odbiór rzeczy odbywa się przy okazji zwrotu podręczników szkolnych pod nadzorem wychowawcy klasy, według ustalonego harmonogramu.
- Wychowawcy klas przygotowują pozostawione przez uczniów rzeczy do odbioru w strefie ucznia/rodzica.
- Uczniowie podchodzą do strefy ucznia/rodzica zlokalizowanej w budynku szkoły przy głównym wejściu, a następnie w asyście wychowawcy klasy odbierają rzeczy pozostawione w salach lekcyjnych i w szatniach.
- Podczas odbioru należy zachować odpowiedni dystans społeczny (minimum 1,5 m.)
Harmonogram zwrotu podręczników
wtorek, 16 czerwca 2020 r.
- 12:00 – 13:00 – klasa 1a
- 13:00 – 14:00 – klasa 1b
- 14:00 – 15:00 – klasa 1c
- 15:00 – 16:00 – klasa 1d
środa, 17 czerwca 2020 r.
- 12:00 – 13:00 – klasa 2a
- 13:00 – 14:00 – klasa 2b
- 14:00 – 15:00 – klasa 2c
- 15:00 – 16:00 – klasa 2d
czwartek, 18 czerwca 2020 r.
- 12:00 – 13:00 – klasa 3a
- 13:00 – 14:00 – klasa 3b
- 14:00 – 15:00 – klasa 3c
piątek, 19 czerwca 2020 r.
- 9:00 – 10:30 – klasa 7a i 7b
- 10:30 – 11:30 – klasa 8a
- 11:30 – 13:00 – klasa 8b i 8c
- 13:00 – 14:30 – klasa 6a
- 14:30 – 16:00 – klasa 6b
poniedziałek, 22 czerwca 2020 r.
- 9:00 – 10:30 – klasa 6c
- 10:30 – 12:00 – klasa 6d
- 12:00 – 13:30 – klasa 6e
- 13:30 – 15:00 – klasa 6f
wtorek, 23 czerwca 2020 r.
- 9:00 – 10:30 – klasa 5a
- 10:30 – 12:00 – klasa 5b
- 12:00 – 13:30 – klasa 5c
- 13:30 – 15:00 – klasa 5d
- 15:00 – 16:00 – klasa 5e