Konkurs na stanowisko urzędnicze – Referent

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 3 im. Feliksa Szołdrskiego w Nowym Tomyślu ogłasza konkurs na stanowisko urzędnicze – Referent

 

Miejsce wykonywania pracy:
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Feliksa Szołdrskiego w Nowym Tomyślu, os. Północ 25, 64-300 Nowy Tomyśl.

Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  3. wykształcenie wyższe lub średnie kierunkowe, bezpośrednio związane z obsługą wynagrodzeń i kadr,
  4. znajomość i umiejętność korzystania z regulacji prawnych z zakresu Kodeksu Pracy, Karty Nauczyciela i ich aktów wykonawczych,
  5. wiedza w zakresie płac, kadr, rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym,
  6. umiejętność obsługi programów Microsoft Word, Excel,
  7. umiejętność obsługi programu Płatnik,
  8. samodzielność, dokładność, zaangażowanie w pracę, systematyczność, odpowiedzialność, punktualność, wysoka kultura osobista, komunikatywność,
  9. nieposzlakowana opinia.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. pożądane wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu płac, kadr, księgowości,
  2. umiejętność organizacji pracy własnej, terminowość,
  3. umiejętność pracy w zespole oraz gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji,
  4. posiadanie doświadczenia w dziale kadr, w zakresie sporządzania dokumentacji finansowo – kadrowej dotyczącej wynagrodzeń pracowników pedagogicznych,
  5. znajomość przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych,
  6. zdolność analitycznego myślenia,
  7. preferowana znajomość obsługi programu Kadry, Płace, Kasa, Wyposażenie linii Progman,
  8. obsługa aplikacji S.I.O, portalu sprawozdawczego GUS oraz Pfron,
  9. znajomość zasad obsługi kasowej.

 

Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. sporządzanie dokumentacji kadrowej pracowników Szkoły,
  2. kompleksowe prowadzenie akt osobowych,
  3. ustalania uprawnień urlopowych pracowników i prowadzenie dokumentacji czasu pracy,
  4. sporządzanie, wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników,
  5. sporządzanie listy płac dla pracowników Szkoły – rozliczanie wynagrodzeń oraz wszelkich świadczeń dotyczących pracowników (m.in. zasiłki chorobowe, macierzyńskie itd.),
  6. sporządzanie sprawozdań statystycznych i analiz z zakresu kadr i płac,
  7. obsługa programu Płatnik – in. zgłoszenia/wyrejestrowywania z ZUS pracowników, sporządzanie comiesięcznych deklaracji o wysokości składek społecznych i zdrowotnych.
  8. prowadzenie dokumentacji Pfron
  9. prowadzenie spraw socjalnych,
  10. archiwizowanie dokumentacji kadrowej i płacowej,
  11. obsługa kasowa Szkoły,
  12. współpraca w zakresie rozliczania finansowo – księgowego z Głównym Księgowym,
  13. wystawianie faktur VAT,
  14. wykonywanie innych czynności służbowych wynikających z przepisów dotyczących stanowiska pracy oraz potrzeb zakładu.

 

Informacja o warunkach pracy na stanowisku.
Rodzaj umowy: umowa na okres próbny z perspektywą umowy na czas nieokreślony.
Wymiar czasu pracy: 1/1 etat, tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie.

Planowane zatrudnienie: od dnia 01 kwietnia 2019 r.
Praca administracyjno-biurowa, stanowisko urzędnicze w rozumieniu ustawy o pracownikach samorządowych – Referent.
Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, skaner, kserokopiarka, komputer).

 

Informacja o wskaźniku zatrudnienia.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%.

 

Wymagane dokumenty:

  1. podpisany życiorys (CV) z  informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego,
  2. podpisany list motywacyjny,
  3. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
  4. oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
  5. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  6. ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
  7. wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) dodatkowo powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))” i podpisem kandydata.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

  1. osobiście w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Feliksa Szołdrskiego w Nowym Tomyślu,
  2. pocztą na adres: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Feliksa Szołdrskiego w Nowym Tomyślu, os. Północ 25, 64-300 Nowy Tomyśl.

 

Składanie dokumentów:

  1. termin składania dokumentów do dnia 28 lutego 2019r.  do godz. 15:00
  2. aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Dodatkowe informacje:

  1. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 61 4421061
  2. Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,
  3. Wyniki naboru dostępne będą na stronie internetowej BIP oraz w sekretariacie Szkoły.
  4. Dyrektor Szkoły zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.

 

Udostępnij artykuł:
×
Skip to content