Konkurs na stanowisko urzędnicze – Referent
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 3 im. Feliksa Szołdrskiego w Nowym Tomyślu ogłasza konkurs na stanowisko urzędnicze – Referent
Miejsce wykonywania pracy:
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Feliksa Szołdrskiego w Nowym Tomyślu, os. Północ 25, 64-300 Nowy Tomyśl.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe lub średnie kierunkowe, bezpośrednio związane z obsługą wynagrodzeń i kadr,
- znajomość i umiejętność korzystania z regulacji prawnych z zakresu Kodeksu Pracy, Karty Nauczyciela i ich aktów wykonawczych,
- wiedza w zakresie płac, kadr, rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym,
- umiejętność obsługi programów Microsoft Word, Excel,
- umiejętność obsługi programu Płatnik,
- samodzielność, dokładność, zaangażowanie w pracę, systematyczność, odpowiedzialność, punktualność, wysoka kultura osobista, komunikatywność,
- nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
- pożądane wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu płac, kadr, księgowości,
- umiejętność organizacji pracy własnej, terminowość,
- umiejętność pracy w zespole oraz gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji,
- posiadanie doświadczenia w dziale kadr, w zakresie sporządzania dokumentacji finansowo – kadrowej dotyczącej wynagrodzeń pracowników pedagogicznych,
- znajomość przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych,
- zdolność analitycznego myślenia,
- preferowana znajomość obsługi programu Kadry, Płace, Kasa, Wyposażenie linii Progman,
- obsługa aplikacji S.I.O, portalu sprawozdawczego GUS oraz Pfron,
- znajomość zasad obsługi kasowej.
Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
- sporządzanie dokumentacji kadrowej pracowników Szkoły,
- kompleksowe prowadzenie akt osobowych,
- ustalania uprawnień urlopowych pracowników i prowadzenie dokumentacji czasu pracy,
- sporządzanie, wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników,
- sporządzanie listy płac dla pracowników Szkoły – rozliczanie wynagrodzeń oraz wszelkich świadczeń dotyczących pracowników (m.in. zasiłki chorobowe, macierzyńskie itd.),
- sporządzanie sprawozdań statystycznych i analiz z zakresu kadr i płac,
- obsługa programu Płatnik – in. zgłoszenia/wyrejestrowywania z ZUS pracowników, sporządzanie comiesięcznych deklaracji o wysokości składek społecznych i zdrowotnych.
- prowadzenie dokumentacji Pfron
- prowadzenie spraw socjalnych,
- archiwizowanie dokumentacji kadrowej i płacowej,
- obsługa kasowa Szkoły,
- współpraca w zakresie rozliczania finansowo – księgowego z Głównym Księgowym,
- wystawianie faktur VAT,
- wykonywanie innych czynności służbowych wynikających z przepisów dotyczących stanowiska pracy oraz potrzeb zakładu.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku.
Rodzaj umowy: umowa na okres próbny z perspektywą umowy na czas nieokreślony.
Wymiar czasu pracy: 1/1 etat, tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie.
Planowane zatrudnienie: od dnia 01 kwietnia 2019 r.
Praca administracyjno-biurowa, stanowisko urzędnicze w rozumieniu ustawy o pracownikach samorządowych – Referent.
Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, skaner, kserokopiarka, komputer).
Informacja o wskaźniku zatrudnienia.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty:
- podpisany życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego,
- podpisany list motywacyjny,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
- oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) dodatkowo powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))” i podpisem kandydata.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- osobiście w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Feliksa Szołdrskiego w Nowym Tomyślu,
- pocztą na adres: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Feliksa Szołdrskiego w Nowym Tomyślu, os. Północ 25, 64-300 Nowy Tomyśl.
Składanie dokumentów:
- termin składania dokumentów do dnia 28 lutego 2019r. do godz. 15:00,
- aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje:
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 61 4421061
- Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,
- Wyniki naboru dostępne będą na stronie internetowej BIP oraz w sekretariacie Szkoły.
- Dyrektor Szkoły zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.