Integracyjne kodowanie na dywanie

Na zaproszenie uczniów klasy pierwszej i wychowawczyni Magdaleny Wartel uczniowie klasy III L wzięli udział we wspólnych zajęciach zatytułowanych „Z biegiem Wisły – wędrujemy po Polsce”, będących częścią projektu „Kodowania na dywanie”, a więc z wykorzystaniem nowych technologii w procesie nauczania. Wszyscy uczniowie z ogromnym zainteresowaniem  i zaangażowaniem podejmowali swoje zadania wykazując się pomysłowością, wiedzą i umiejętnościami, pomagając sobie i rozwiązując problemy.

Na przygotowanych planszach wyznaczających granice Polski i bieg Wisły, rysowali sekwencje kolorów umożliwiające wykonywanie poleceń przez ozoboty – zatrzymanie i przyspieszenie. Przy okazji, poruszając się wzdłuż Wisły, uczniowie poznawali najważniejsze miasta – Kraków, Warszawę, Toruń i Gdańsk, ich położenie na mapie i charakterystyczne, najbardziej rozpoznawalne miejsca każdego z nich. Świetnie ze sobą potrafili współpracować, uczyć i zdobywać nowe umiejętności i doświadczenia.
Na zakończenie pierwszoklasiści otrzymali  drobne, samodzielnie wykonane przez trzecioklasistów plastyczne upominki, a oni zrewanżowali się przygotowaną piosenką.
Dziękujemy uczniom klasy pierwszej A i Pani Wychowawczyni.

Emilia Wałęsa

Udostępnij artykuł:
×
Skip to content