SmartFloor – to technologia, która nam wydawała się skomplikowana i trudna w obsłudze. Jednak 6 bystrzaków z klasy 7c rozpracowało ją w jedno popołudnie! Agata Kandulska, Emilia Urbaniak, Paweł Kucz, Piotr Szczepański, Miłosz Tomiak i Mateusz Wiśniewski w czasie długich przerw obsługują tę niezwykłą interaktywną podłogę, która oprócz standardowej reakcji na ruch, umożliwia również sterowanie obrazem za pomocą specjalnych pisaków świetlnych.

Za ich pomocą możemy wyczarować to, co podpowiada wyobraźnia – malować, rysować, pisać czy grać. Do wyboru: kolorowanki dla najmłodszych, gry językowe, łamigłówki oraz gry zręcznościowe dla starszych. Co więcej - Smarfloor umożliwia wyświetlenie trzech planszy dla trzech graczy lub drużyn jednocześnie, ustawienie poziomu trudności i rywalizację na punkty lub czas. A w chwilach relaksu Smartfloor zapewni typowe dla takich rozwiązań zabawy ruchowe dla młodszych i starszych, uruchamiane przez gesty. Zapraszamy więc do zabawy wszystkich chętnych w czasie długich przerw, na korytarz obok biblioteki szkolnej.

Renata Kurasińska